Praski Rynek w świątecznej szacieUczennice i uczniowie z klasy IIA, IIIA, IIB i IIC spędzili trzy dni w Pradze.

Nad WełtawąWyruszyliśmy 28,  a wróciliśmy 30 listopada. Piękne miasto zachwyciło wszystkich i mimo późnojesiennego chłodu wędrowaliśmy ulicami stolicy Czech od rana do wieczora: byliśmy na Placu Wacława, na rynku Starego Miasta odwiedziliśmy wieczorną porą świąteczny jarmark, zwiedziliśmy Miasto Żydowskie, na Petrzynie wdrapaliśmy się na wieżę widokową będącą kopią paryskiej wieży Eiffla (nie wszyscy dokonali tej sztuki), byliśmy oczywiście na Moście Karola, w Starym Pałacu Królewskim i w wielkiej Katedrze św. Wita, w bazylice  św. Jerzego i w Kościele Matki Boskiej Śnieżnej.

Złota uluczka 1Przeszliśmy malowniczą, maleńką Złotą Uliczką zwiedzając ciekawą zbrojownię.

Muzeum techniki 2Zachwyciło nas kameralne Muzeum Miniatur i olbrzymie, bardzo ciekawe Muzeum Techniki.

Finałem naszej wycieczki był rejs statkiem po płynącej przez miasto Wełtawie.

Praska miniatura wieży EifflaPejzaż z wieży EifflaTo tylko część naszych praskich wędrówek, a kilka zdjęć pozwoli może poczuć klimat Pragi.